Krátky pohľad na vývoj, súčasnosť a budúcnosť našej eventovej brandže.
Ako vznikal ten náš slovenský event sapiens (človek eventový)?
Čo ovplyvňuje a kde sa skrýva pridaná hodnota eventov, live comm a riadených udalostí (a ako, kde sa tvorí ROI)?
Platí aj u nás, že „Freemium is the new Premium“?
Phygital?
Event a live comm 2030+ (Made in Slovakia)
Whilst much work has been done in reducing the environmental impact of live events over the last 10 years there are still many events in many regions for whom "greening their events” is quite new and a challenge.
This session will look at how to get started, the quick wins that can be made in the short term and the longer term strategies that can be employed to create greener, cleaner and smarter events.
One of the primary purposes of a crowd managements plan is to identify the risks that an event will present to crowd safety and the management systems. This presentation will consider the positive opportunities drones present and how they support the management planning and decision making when dealing with threats and risks at major events. Dangers posed by rouge drone operators, to members of the public, is on the increase and the presentation will also explore the significance and need for a structured approach to address these hazards at major events. The presenter will talk about his role in a project that will lead to an effective drone detection, countermeasure and enforcement option at ten UK summer festivals in 2019.
If you want to produce great events, your marketing efforts have to be absolutely on point. That’s why trends are so important. It’s always a challenge to predict which trends will truly have an impact on event marketing. We put attention to most important values. Presentation will show some kind of instruction how to follow and create trends.
Každým rokom pribúdajú podnikateľom nové právne povinnosti. Oblasť marketingu a organizovania eventov nie je výnimkou. Tento rok si posvietime na best practice vo vzťahu k osobným údajom a GDPR, konkrétne na prácu s registráciou, fotením či nahrávaním účastníkov, ďalej sa pozrieme na platenie poplatkov vo vzťahu k organizácii SOZA a nevynecháme ani novinku §65 zákona o DPH, ktorý sa v niektorých prípadoch nie veľmi šťastným spôsobom dotýka aj eventových agentúr a ich klientov.
Okolo digitálneho marketingu prebieha už niekoľko rokov pomerne masívny hype. Čo si však mnohí marketéri neuvedomujú, niekedy ľuďom iba čisto virtuálny zážitok nestačí. Preto som presvedčený, že dokonalou kombináciou pre mnohé zadania je práve digitál prepojený s eventami. A o najlepších príkladoch takýchto realizácii budem hovoriť aj vo svojej prezentácii.
Najlepšie eventy a meetingy, ktorých ste sa vo svojom živote zúčastnili vo Vás isto zanechali viac ako len dobrý dojem. Tie najhoršie Vás, naopak, iba ukradli o čas. Ako docieliť to, aby ľudia počas eventu nezívali, aby bol event inšpiratívny a ľudia si z neho niečo reálne odniesli? Odpoveď je jednoduchá: vytvorte dialóg, nie one-man-show. Tzv. conversational presenting je fenomén, s ktorým sa čoraz častejšie stretávame doma i vo svete.
Časom "brandovaných pier" už dávno odzvonilo. Dnešné festivalové návštevníčky a návštevníci sú náročnejší, od značiek očakávajú aj istú úroveň kreativity, zážitku či servisu. Ako sa týmto požiadavkám stíhajú prispôsobovať marketéri a či im v tom vie pomôcť samotný festival vám prezradí Veronika Gulášová, ktorá sa niekoľko rokov starala o pohodových partnerov.
Tomáš Krásný je zakladatelem společnosti Blue Events, která tvoří již více než 25 let řadu významných B2B eventů v České republice. Ve svém vystoupení vysvětlí, co, proč a jak jeho firma dělá a proč je pevně přesvědčen, že digitální časy přejí živým setkáním reálných lidí.
Vplyv eventu na značku a komunitu -eventy Slovenskej sporiteľne ako súčasť storytellingu značky. Ako Slovenská sporiteľňa posunula vnímanie značky prostredníctvom online a offline eventov.
Aké rozdiely treba brať do úvahy pri tvorení stratégie a exekúcii v jednotlivých krajinách V4?
Event z pohľadu klienta - chceme veľa muziky za málo peňazí. Je to naozaj tak?
Ako si získať klientovo srdce aj rozpočet?
Odpovede nájdete v mojom prednáškovom bloku ?