Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Následne pracoval takmer 3 roky v Zoznam.sk ako News Business Manager. Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení - FbRulezz a ďalších. Je spoluautorom najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku – Digital RULEZZ.
Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.